TEMPO, obchodní družstvo
Anketa Hledáme prostory Mapa stránek

Současnost
Jsme česká společnost s dlouholetou tradicí, která je vám vždy po ruce.
Strategie TEMPA, obchodního družstva:
Vůči konkurenci Cíl:
Růst tržního podílu
  • Expanzí do tržní sítě v okruhu 150 km
    • formou vlastní sítě
    • formou frenčízy
    • formou odběratelů velkoskladu
Vůči zákazníkům Cíl:
Zákaznická spokojenost
  • vytvořením přátelského prostředí
  • sortimentem na míru
Vůči zaměstnancům Cíl:
Stát se vyhledávaným zaměstnavatelem
  • dlouhodobými sociálními jistotami
  • možnost seberealizace
  • nadstandardní péčí
Vůči dodavatelům Cíl:
Stát se vyhledávaným seriozním obchodním partnerem
  • vytvořením náročného a otevřeného obchodního prostředí
  • Jak je vidět z výzkumu firmy GfK Praha, družstvo je vystaveno největšímu konkurenčnímu tlaku.
    Graf ukazuje počty hypermarketů v jednotlivých krajích.

    Počty hypermarketů v jednotlivých krajích
  • Ve vyspělých zemích EU je v průměru 100 m2 prodejních ploch hypermarketů na 1000 obyvatel. Prodejní plochou hypermarketů ve výši 355 m2 na 1000 obyvatel město Opava vede v rámci České republiky a pravděpodobně i Evropy. Takový konkurenční tlak nemá nikdo další.

    Prodejní plochy hypermarketů v jednotlivých městech
  • Také v rozsahu veškerých prodejních ploch na počet obyvatel je okres Opava v republice mezi nejvíce přesycenými okresy.

    Prodejní plochy hypermarketů v jednotlivých krajích
  • v roce 2005 dosáhlo družstvo
    Maloobchodní obrat 1 079 miliónů Kč
    Velkoobchodní obrat 588 milionů Kč
    Zisk 1,1 milionu Kč
  • I nadále družstvo zaznamenává bouřlivý vývoj na čipových kartách.

    Finance na členských kartách
  • Rozhodnutím Shromáždění delegátů Jednoty Opava, spotřebního družstva, konaného dne 19.6.2006, došlo ke změně obchodního jména a loga družstva na TEMPO, obchodní družstvo.


    Logo TEMPO, obchodní družstvo

  • Všechny prodejny jsou zařazeny do obchodních řetězců. Najdete je pod následujícími značkami:

    Logo TERNO Logo TEMPO MARKET
    Logo TUTY Logo JO Logo Stavebnin
    Hypermarket Velké prodejny Malé prodejny Prodejny stavebnin
(c) 2011 TEMPO, obchodní družstvo