Asistent prodeje - pracovní náplň

  • Plnění úkolů přidělených vedoucím zaměstnancem (řídí se denním, týdenním a měsíčním plánem úkolů, zvláště pak rozpisem na dané prodejně).
  • Aktivní nabídka zboží zákazníkům a zdvořilá komunikace.
  • Aktualizování nabídkové tabule.
  • Příjem a průběžné doplňování zboží do regálů.
  • Kontrola cen a zodpovědnost za cenovky u jednotlivého sortimentu.
  • Průběžná kontrola záruční lhůty zboží (minimální doba trvanlivosti, doba spotřeby) a včasné řešení slev ve spolupráci s VPJ.
  • Pravidelná kontrola a evidence teploty u mrazicího a chladicího zařízení.
  • Příprava a dopek pečiva (u PJ s dopékací pecí).
  • Příprava na pečení a grilování masných polotovarů (u PJ s teplým pultem).
  • Obsluha pokladny - zodpovědnost za řádné převzetí a vrácení finanční hotovosti, obsluhu zákazníků, závěrečnou inventuru a předání pokladní hotovosti VPJ nebo ZVPJ.
  • Provádění pravidelného úklidu a sanitace pracoviště dle předepsaného harmonogramu.
  • Příprava zásob zboží k inventarizaci.
  • Zodpovědnost za svěřený majetek (stroje, zařízení, pracovní pomůcky, zboží, finanční hotovost apod.).
  • Zodpovědnost za svěřené zásoby zboží (zamezení krádeží na PJ).
  • Nošení předepsaného pracovního oděvu.
  • Dodržování vnitřních předpisů a směrnic zaměstnavatele, zejména těch vztahujících se k provozu PJ a bezpečnostních a hygienických předpisů.